29 Şubat 2016 Pazartesi

Loreal Paris Lumi Magique Primer İncelemesi

29 Şubattan herkese merhaba :)

Zaman dediğimiz kavram şu sıralar bende anlamını yitirdi, bir boşlukta savrulup gidiyorum , yaz gelsin istiyorum. Bahar da olabilir...
Bugün yazın bol bol kullanacağım bir ürünü anlatmak istiyorum sizlere. Loreal standlarının kenarında duran bir ürün bu. İşte karşınızda Loreal Paris'ten Lumi Magique Primer 

Aslında primer dendiğine bakmayın, benim için gerçekten çok işlevli bir ürün bu. İlk olarak eğer cildinize herhangi bir ten ürünü uygulamayacaksanız (fondöten, bb,cc krem, pudra) ama cildinizin ışıldamasını istiyorsanız bu ürünü ışıldamasını istediğiniz bölgelerde kullanabilirsiniz.. 
Ben ten makyajı yapmadığım zamanlarda ürünü yanaklarıma, burnuma ve alnıma uyguluyorum. Çene bölgemi es geçiyorum, orası parlamasın :) üründen bir pompa yetiyor benim olmayan yanaklarıma :)

İkinci uygulama şeklim fondöten altına baz olarak. Kalın yapıda bir fondöten kullanıyorsanız eğer bu baz yalnızca kalıcılığını arttıracaktır. Altta kaldığı için sıradan bir baz görevi görüyor. 
Üçüncü olarak -ki bu yöntem benim en sık kullandığım- fondötene karıştırarak kullanmak . Kesinlikle içerisinde sim vb şeyler bulundurmuyor.Ama fondötene verdiği ışık, aydınlık muazzam benim için. 
Dördüncü ve son uygulama yöntemim, fondöten üzerine beauty blender ile aydınlatıcı gibi uygulamak 

Benim instagram fotoğraflarımda sıkça görmüşsünüzdür. Gerçekten severek kullanıyorum. Yağlı ciltlerde sevilmeyebilir ama ben akne vb sorunlar yaşamadım. Kimi ışıl ışıl bir cildi tercih ederken kimi mat bir görünüm seviyor. Benim önerim ışıldamak isteyenler için. (gerçekten çok hafif ve doğal bir ışıltısı var ) Güncel fiyatını bilmiyorum, ben indirimden 21-22 tl gibi bir fiyata almıştım. 

Umarım buraya kadar okumuşsunuzdur. Sevgiyle kalın :)


5 yorum: