27 Ekim 2015 Salı

NOTE Bronzing Powder ve FLORMAR Terracotta Powder





                                                  Herkese Merhaba hanımlar
Sizlere hazırladığım ikinci yazımda favori iki ürünümden bahsetmek istiyorum.

Biri Note Cosmetics'ten Bronzing Powder. Instagram'da aldığım gün paylaşmıştım. Yeni tanıştığım bir ürün sayılır ama hemen hemen her gün her akşam kullanıyorum. Bendeki 20 numarası yani orta tonu. Toplamda 3 ton var ben buğday tenli olduğum için orta tonu tercih ettim. Yakından görünüşü şu şekilde:

Fotoğraf filtresiz, rengi daha iyi görebilmeniz için. Sürümü yumuşak ve yoğunluğu güzel. Kokusunu da çok sevdim. gün içerisinde tazelemeye bile gerek kalmıyor. Çantada taşımak için biraz büyük ama aynası kullanışlı :) Uygulama şeklime gelirsek; ıslak bitişli fonndötenlerin üzerine uygularken birazcık dikkatli olmak lazım :) ben genelde güneş kremimin üzerine aşağıda anlatacağım pudrayı uyguladıktan sonra sürüyorum bunu Hem allık hem bronzer olarak kullanıyorum. Bayıldım !!!
ikinci ürünüm ise Flormar'dan... Ne zaman bu pudrayı sürüp çıksam illa cildimi soran oluyor. En son geçen gün watsons'ta fondötenlere bakan tatlı bir kızdan aldım aynı soruyu ... Güneş kremini yaz kış kullanan biri olduğum için yarattığı parlamayı alacak bir ürüne ihtiyaç duyuyorum. 
Bu ürün cildimle bütünleşen tek ürün diyebilirim.
Yapısı rengi ve ihtiyaca göre yoğunlaştırılabilir olması onu daha da çekici kılıyor.
Primer kullanmıyorum gün içinde ama primer ile çok daha yoğun ve kalıcı sonuçlar elde ediliyor :)
Normalde yeni şeyler denemeye bayılırım ama bu pudra artık demirbaşlarım arasında :)
fotoğraflar beyaz ışık altında çekildiği için biraz açık renli çıkmış ama bu pudram 29 porcelein ivory renginde :)
Ben bu ürünlerden çok memnun kaldım ihtiyacınız olan şeylerse bu ürünlere şans verin bence :))

6 yorum:

  1. Bronz pudranın rengini çok beğendim, kış mevsimine doğru gidiyoruz ama bronzer sürmekten ve görmekten keyif alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın galiba :) benimde elim hep ona gidiyor pembe allıklarıma dönüş yapmama bir kaç ay var gibi gibi :)

      Sil
  2. Ikisinden de hemmen alicam cok guzel gorunuyolar. Benim icin bronzerin mevsimi yok kisin da allik gibi kullanmak guzel oluyor :) bende bloguma bekleriim

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş. ☺️
    Bende bloğuma beklerim. 😊

    YanıtlaSil
  4. NOTE gerçekten çok başarılı ürünler çıkarıyor birazda renk çeşidi artarsa harika olacak

    YanıtlaSil
  5. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca bir de küçük bir çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil