3 Şubat 2016 Çarşamba

Pure Beauty BB Cream İncelemesi , Instagramda Sorulanlar ve Cevapları

Herkese Merhaba 

Bu yazıyı yazmaya başlamadan önce acaba günün birinde muhteşem bir cilde sahip olabilecek miyim sorusu zihnimde tabiri caizse göbek atarken kendimi bilgisayar başında buldum. Madem şuan öyle sorunsuz bir cilde sahip değilim , onu nasıl mükemmel gösterebilirim ?


Bugün sizlere Pure Beauty markasına ait BB kremden bahsetmek istiyorum. Bu ürünü seçmemin sebebi aldığım günden bu yana gerçekten bayılarak kullanıyor olmam. Instagram üzerinde bana en çok bu konuda soru gelmiş , instagramda profilimi incelerken fark ettim. Eğer takip etmiyorsanız onu da hemen şuraya tıklayabilirsiniz.





Neyse biz gelelim bugünün konuğuna... Kore üretimli kremler, maskeler oldukça meşhurken bu furya ülkemize sıçramasa olmazdı tabii :) 




Bizleri Pure Beauty adlı markanın BB kremiyle tanıştıran watsons mağazalarına da teşekkürü borç bilirim. Markanın bir çok cilt bakım ürünü ve BB kreminin yanı sıra bir de CC kremi mevcut. Kremin belki de tek olumsuz yanı 30ml görünmesine rağmen içinin neredeyse yarısının boş olması :(
Ben bu BB kremi ben yaklaşık 1.5 aydır hemen hemen her gün kullandım. Gerçekten elim başka bir ten ürününe gitmedi. Hadi bu kısımdan sonra soru-cevap şeklinde gidelim.



Soru 1: Yağlı ciltler için uygun mu ? 

Kuru ve kurudan karmaya dönük ciltlerin daha çok seveceğini düşündüğüm bir krem ama bu yağlı ciltler için uygun olmadığı anlamına da gelmiyor. Benim cildim kışın oldukça kuru, yazın ise karmadan yağlıya dönük bir hal alıyor. Ben bu ürünü yazında kullanmaya devam edeceğim. Yağlı ciltlerde parlama yapabilir fakat bir transparan pudra gün içerisinde bunun önüne geçebilir diye düşünüyorum.



Soru 2: Sivilcelenme vb sorunlar yarattı mı ? 

Ben kullandığım süre boyunca sivilcelenme sorunu yaşamadım ama kendi cildimizi tanımak çok önemli. Zaten ürünün arkasında uyarılar kısmında herhangi bir iritasyona sebep olursa kullanmayı bırakın diyor. Yani bu riski var.

Soru 3: Kapatıcılığı nasıl? 

Bu soru en sık sorulan soru olmuş. Kapatıcılığı bir BB kreme göre bence gerçekten yüksek. Tek bir renk seçeneği var (Bulgarian Rose) ve bu renk bembeyaz birine de buğday tenli birine de hatta esmere de uyan bir renk ( gözlerimle gördüm :) ) Cildinizde büyük problemler yoksa ( ciddi renk eşitsizlikleri vb) bu ürün gün içerisinde yeterli miktarda kapatıcılık sağlıyor. Benim çenemde genelde hep minik sivilceler olur. Onların üzerine bir kapatıcı (concealer) ile parmaklarımla pıt pıt diye dokunuyorum ve gözden kayboluyorlar :)


Soru 4: Nasıl uyguluyorsunuz ? 

Bu konuda deneme yanılma yöntemi ile en mükemmeli buldum sanırım. Fırçayı boş verin. Süngerle uygulama konusunda gerçekten inat ettim ama maalesef kremi yüzünde sanki pütür pütür gösterdi. En güzeli bu kremi elle uygulamak, günlük kreminizi sürer gibi cilde yedirmek. Mükemmel sonucu o zaman alıyorsunuz. 

Son olarak eklemek istediğim bu BB krem benim kullandıklarım arasından cildime en iyi uyum sağlayanı. Mat bir bitişi yok ama ışıltılı da değil. Cildi sağlıklı ve aydınlık gösteriyor. 
Ve belkide benim tercih etmemdeki en önemli sebeplerden biri olan güneş koruma faktörü bulundurması. ( SPF42 PA++)
Ürünü Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Ben indirimde 20tl gibi bir fiyata almıştım. Normal fiyatı 30tl civarında. Buraya tıklayarak BB kremin benim cildimde nasıl durduğuna bakabilirsiniz..

Umarım yararlı olmuştur, sonuna kadar okuduğunuz için teşekkür ederim... 


                                                                                              Aslıhan Banu ÇERÇİOĞLU
                                                 



5 yorum:

  1. Buürünü çok methediyorlar bloggerlar sanırım ben de deneyeceğim.:)

    YanıtlaSil
  2. bayılıyorum bayılıyorum buna bana tum bblerı hatta fondotenlerımı bıle unutturdu:)güzel gunlerde kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah yeni gördüm yorumunu, teşekkür ederim tatlım, benimde elimden düşmüyor halaa :))

      Sil
  3. Watsons gördüğümde alacağım ilk ürünlerden biri bu bb krem. İnstagram'dan takipleşiyoruz :) Blogunuzu da izlemeye aldım. İlginizi çekerse bende beklerim. www.esyspage.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet instagramda sıkı takipçinizim, blogunuzu hemen takibe aldım :)

      Sil