23 Kasım 2015 Pazartesi

Supergro ile Saç Uzatma Maceram

              Merhaba Hepinize :) 
uzuun bir aradan sonraki yazım supergro ile ilgili olsun istedim. İnstagramda beni takip ediyorsanız görmüşsünüzdür. Bundan tam 4 hafta önce Supergro'yu kullanmaya başladım. İçeriğinde ; Jojoba yağı, Hindistan cevizi yağı, Çay özü, Papatya özü, Badem yağı, Aloe vera, Avokado özü, Susam yağı, Buğday özü, Fıstık yağı, Bitkisel yağlar ve mineraller bulunuyormuş. 
Görünüşü çok tatlı benim ilgimi çekmişti. Konu hızlı saç uzatma olunca da dayanamadım aldım. Uygulaması kolay, yağ katı halde elinize aldığınızda vücut sıcaklığıyla eriyor. Saç diplerine uyguluyoruz (ben uçlarına da uygulamıştım). 10 dakika kadar masaj yapıyoruz. Ben iki saat kadar bekletiyorum sonrasında yıkıyorum. İlk kullandığımda acayip bir dökülme oldu. Ama bunun sebebi o sıra yaptığım sampuan değişikliği olabilir. (Nashi Argandan Tony&Guy a geçtim). Aşağıdaki fotograf uygulamaya başlamadan önceki saçlarım. 
Fotoğraf kare olarak çekilmiş boyu pek net değil üzgünüm :( 
Bu da instagramdaki fotoğrafım. Evet son iki hafta boyunca haftada 2 defa uygulama yaptım. Saçtan durulanma konusuna gelirsek. Evet zor durulanıyor ilk hafta çok zorlanmamıştım ama sonrasında daha zor gelmeye başladı. Dökülme konusu ise evet kullandığım dönem boyunca normalden daha fazla bir dökülmem oldu. Son olarak size 1 ay sonraki fotoğrafımı göstermek istiyorum. 



Herkes saçlarımın çok uzadığını söylüyor :) Bir de düz halini paylaşıyorum. 


Şimdi uzamış mı uzamamış mı siz karar verin :)) Ben bir ay ara verdikten sonra tekrar kullanacağım Supergro'yu... Watsonslarda bulabilirsiniz... 


  

5 yorum:

  1. Canım bu ürün yıpranmış saçları onarıyor mu acaba? Bloğunu takipteyim canım ben de bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz geç bir yanıt oluyor ama kesinlikle onarıcı bir etkisi var :)

      Sil
  2. Saçların düz hali çok hoş bu arada :) blogunu takipdeyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Saçların düz hali çok hoş bu arada :) blogunu takipdeyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. merak ettiğim bir üründü çok güzel bir yazı olmuş tatlım:)bloguma beklerim bende:)

    YanıtlaSil